czwartek, 21 kwietnia 2011

Post o niczym.

Dzień dobry. Witam kochani w ten piękny i słoneczny dzień. Ah! pogoda ładuje mi akumulatory, mam tyle energii dzisiaj, że nie wiem jak ją spożytkuję ; ) Plan na teraz; zrób ryż, dopraw ryż, ZJEDZ RYŻ! Ostatnia część planu pasuje mi najbardziej ; ) 
świąteczne sprzątanie i  zamieszanie nie warte tych kilku godzin jedzenia. Nie lubię świąt aczkolwiek w tym roku przyjedzie brat z czego bardzo się cieszę <3

Kolejny plan : Szorty zrób. 
Wykonany w połowie. Na siedem par jakie zaplanowałam zrobić są wszystkie tylko niedokończone. Jedne  nadają się do użytku. W dodatku te nad którymi najwięcej czasu spędziłam. Reszta to mało wymagające szybkie przeróbki.

Czekam na ćwieki, guziki i myślę gdzie wykombinować niełamiące sie igły :)
Na tych spodenkach złamałam już 6 igieł ;| Mama się wścieknie ; )

Poszukuję barwników do tkanin, z jakiej firmy są naprawdę dobre? Możecie coś polecić?


Obiad zjedzony. W sensie ryż. Czekam na bluzkę od Dominiki. Piękny wisiorek klucz-zegarek jest już u mnie i niedługo pokażę Wam jak się prezentuje ; )
Lecę się ogarniać.

Inspiracje do przeróbek :
ćwieki <33



Swoje nowości pokażę już niedługo. 

Nowe spodenki, bluzka i kokarda.


Szukam teraz jeansowej kurteczki którą przrobię na kamizelkę i igły do przyszycia kokard na spodenki.








love Chii.






8 komentarzy:

  1. musze w sh poszperac i znalezc jakies naprawde fajne jeasny i rownie zsobie zafunduje takowe szorty ;-) bo z tych jeansow co posiadam fajnych szortow nie zrobie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez chce spodenki z ćwiekami :) zamawiasz ćwieki na allegro?

    OdpowiedzUsuń
  3. też zawsze zabierałam się do zrobienia takich szortów, ale w rezultacie rzucałam to i zabierałam sie za coś innego.


    Wciaż nie mogę się nadziwić temu jaka jesteś śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na te wasze przeróbki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy wygląd bloga? Oj stanowczo pozytywny :)

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. http://beacusethisismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super.
    Najlepsze te spódniczki. OBSERWUJE.

    OdpowiedzUsuń