poniedziałek, 9 maja 2011

Domisiowa Pantera.





 Domiś i jej podejście do określenia 'misz-masz' nigdy nie przestaną mnie dziwić.  Oto jej pomysł na koszule z szafy mamy.












Wróciłam dzisiaj ze szpitala. Zabrałam się za robienie kokardek i wąsów.
Przerabiam spodenki i mam nadzieję znaleźć gdzieś ćwieki spełniające moje oczekiwania względem rozmiarów i ceny.

W lpanach mam jeszcze skórzane kolorowe bransolety.
Coś na wzór pieszczoch tylko w wersji bardziej dziewczęcej.
Różowa skóra na dobre mnie w sobie rozkochała.

Mam dla Was prawie całkiem skompletowany zestaw jaki będzie do wygrania.

Wybaczcie, ze odkładamy tak rozdanie ale los chyba nas nie lubi.

niedługo nowy post!

Zapraszam do zakupów.

http://domichee.blogspot.com/p/hand-made-shop.html



7 komentarzy:

  1. świetna koszula! :)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodenki ! :)

    nowy post: zapraszam serdecznie:
    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki piękne :D
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog ;) Będę częściej zaglądać ;)

    zapraszam do siebie i dodaje ;p

    Pozdrawiam.
    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń