sobota, 2 kwietnia 2011

spaghetti.

Dzień dobry. Wczorajszy obiecany outfit.
Mam nadzieję, że Domisiowa ożyje i coś też doda niedługo :)
Sympatyczny piątek, spaghetti i podliczanie dziennika w szkole. Ładny mamy dzisiaj dzień. Pasuje z Domisiakiem gdzieś się wybrać.  Idę się ogarniać. Pozdrawiam ; *



Bluzka krawat- Butik 
Szary sweterek- Top Shop
Spodenki- Prezent
Torebka- Prezent
Pasek- Prezent











To wieczorem będą kolejne zdjęcia, Domisiowa wyszukuje w mojej szufladce jakieś śmieszne przywieszki.
potrzebuję rzemyków!!!



love Chii.





5 komentarzy:

  1. podobają mi się Monik ciuchy ale Dominiki też wgl fajne macie ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się najbardziej blondynkowa fryzura podoba. Też chcę Taką ! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super. zwłaszcza torebka i pasek

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika ma bardzo elegancji styl. Też lubię jej ciuchy ; )

    Dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. i teraz o wiele lepiej jak masz do czerwonej torebki jeszcze coś czerwonego ; )
    się mi podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń