środa, 13 kwietnia 2011

Pierścionki, konkurs, tęcza.

Dobrywieczór <3

Chciałam się pochwalić moja wygraną w Kokursie na blogu ślicznej Pani.

Jestem bardzo wdzięczna; *
Już niedługo, gdy tylko dojdzie do mnie to cudo wstawię obiecane ślicznej Pani zdjecia.
Tymczasem zapraszam tu
http://jadorecestyle.blogspot.com/















Dzisiaj miałam strasznie zabiegany dzień. Zrobiłam rano wspomniane wczoraj zdjęcia pierścionków ostatnio nabytych i mojego kolorowego szału na paznokciach.
Niestety jak to ja musiałam wszystkie połamać dlatego długością nie miażdżą ale wszystko się odrobi ; )
Czeka mnie jeszcze robienie kokardki dla Patrycji + bonus, bo ją lubię.
Zastanawiam sie nad jakimś rozdaniem. Niedługo wszystko sie okaże.

Pozdrawiam Chii <3



spodenki - Domisiowe [ ukradlam jej ]
Top- Butik
Sweterek- Siostry
Buty- Prezent [ Deichmann]
Torebka- Domisiowa [ SH ]
Biżuteria- bazarek.





 












5 komentarzy: