niedziela, 10 kwietnia 2011

natural.

Witam kochani w niedzielny ranek. Dla mnie ranek ; ) 
Wiosna nam się pogniewała i zamieniła się miejscem z jesienią. Przykre... 






Zaopatrzyłyśmy się z Domisiową w nowe świecidełka. Zdjęcia zrobimy jak tylko do mnie przyjdzie. Jest 11.00, a ja jeszcze nie zabrałam się za swoje zaplanowane kolczyki i bransoletki. Aj, aj. No nic, wszystko się zrobi. Chcę już obiad! Chcę, chcę, chcę. Uwielbiam kurczaka z ryżem <3

Dodaję Wam zdjęcia z piątku, moje naturalne nieokiełznane włosy i brak makijażu na twarzy mogę straszyć.
Pozdrawiam, Chii.












Zapraszam w dalszym ciągu do zakładek gdzie mozecie nauczyc sie robic właśne dodatki lub kupić gotowe już, widoczne na zdjeciach .










Muzyka <klik>

10 komentarzy:

  1. świetny ten naszyjnik :) zapraszam na mojego bloga http://all-my-life-invicta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te dodatki są super. Skąd można wziąśc taki 'materiał' na taką kokardkę ? Piękna jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna jestes i maz swietny kolor wloskow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha,OK . Ktoś z twojej rodziny jest krawcową , że masz taki materialik ? ^^
    Już sobie porobiłam takie kokardki. Boskie są ! ♥
    Ztobiłam z tego taka bransoletke , pierścionek , tylko jeszcze naszyjnik zrobie i jedną na głowe. Komplecik.;D Świetne to jest ! Podasz coś jeszcze w tym stylu ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki;) Ja obserwuje:) Co do pomponów:) Wykorzystam je w inny sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  6. inspiruje się wami :) i czekam na kolejne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nam miło <3
    Podpisz się ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Z avonu:) Pisałam o nim już;) Zachęcam do czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aha:) hehehe;) bo tak pisałaś o podkładzie i wiesz nie skojarzyłam z pomponami;)
    hihih a tajemnica. puki co będą leżeć;P Mam na razie inne pomysły na coś innego:D

    OdpowiedzUsuń