niedziela, 17 kwietnia 2011

gorączka, brak słońca.

Okropne humorki pogody doprowadzily mnie w piątek na jedną lekcję. Wiecej nie byłam w stanie wysiedzieć. Wysoka gorączka, i dreszcze skutecznie uśpiły mnie na  godzin.  Ciągle jesteśmy w fazie robienia. Nic nie jest skończone aczkolwiek dobrze nam idzie.
Mam już zarys pierwszego rozdania. pierwszych trzech nagród. Myślę, że Wam się spodoba.

Antybiotyk zadziałał. 
Wczorajsza wizyta brata poprawiła mi nastrój. Juz niedługo więcej czasu, więcej brata <3

Chce, chcę.

Moja lista 'must have' niebezpiecznie rośnie. Czekam na wakacje i butikowe szaleństwo.
Kolejnego full cap'a musze sobie zafundować. Motyw Disneya chcę <3
Ktoś podpowie jaką bajkę wybrać?
Będe wdzięczna.

zmykam robić obiad dla siostry. Pa, pa ; *


love chii.













Polubcie nas na fejsbuku.


KLIK

2 komentarze: