wtorek, 5 kwietnia 2011

Domiś.

Mogłabym pisać bardzo dużo pięknych słów, mogłabym rozpisać się na milion milion słów i powiedzieć, że odbębniłam zadanie. Skarbie może wczoraj nei spisałam się tak jak trzeba ale obiecuję, że już niedługo będzie bardzo miło. Najlepszego pani Dominiko. Słodkie piętnastoletnie <3





































Dobry, Chii sie kłania ; )
Na 07:10 do szkoły, moje czarne kuleczki niesamowicie szaleją i nie dają mi spokojnie nacieszyć się chwilą ciszy i spokoju w domu. Muszę naładować aparat. Muszę zrobić zdjęcia wszystkim DIY i małym bonusom .










MAM NIESPODZIANKĘ ! 
Za niewielką cenę jak na godzinę robienia jednego pierścionka możecie mieć na swoich łapkach niepowtarzalne cuda ze skóry Pani Mamy . Tak, mam mamę artystkę i chcę Wam pokazać kilka jej mistrzowskich handmade'owych bajerów.
Wszystko w nowej zakładce, wszystko za dość dobra cenę jak na ręczne robótki.

Zapraszam do zakładki "Znajdź to!" Już wkrótce. Powstanie mniej więcej w piątek .



Buziaki, Chii.




4 komentarze: